piątek, 24 kwietnia 2015

szkolenia na uczelni... , nowe doświadczenia....

Znalezione obrazy dla zapytania universityOd jakiegoś czasu mam okazję prowadzić szkolenia na jednej z warszawskich uczelni wyższych. Generalnie szkolenia te należy traktować jako swego rodzaju wstęp dający studentom łatwiejszy start w przyszłej pracy zawodowej czy jej pozyskiwaniu. Jak powszechnie wiadomo program na uczelniach daleko odbiega od realiów stawianych przez pracodawców. Sam znam to z autopsji, mimo, że skończyłem warszawską polibudę, moja wiedza na temat programowania w szerokim kontekście była skromna. Skromna ... może inaczej - gówniana... Pierwsza praca to był skok na głęboką wodę.  Dziękuje..... Dzięki temu mam teraz większość siwych włosów.... Mam nadzieję, że innym to oszczędze.
Generalnie teraz stała się głośna sprawa Google, który twierdzi, że amerykańskie uczelnie produkują ludzi niezdolnych do pracy. Google chce aktywnie wpływać na program nauczania na amerykańskich specjalistycznych uczelniach. 




Dla zainteresowanych materiały dostępne są tutaj:
day_1 - ogólne podstawy warsztatu - czyli co warto wiedzieć
day_2 - IDE + git

Na moim profilu na slideshare będę publikował następne warsztaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz