niedziela, 29 czerwca 2014

Kod do treningu z EIP 25.06.2014

Cześć,
kod do treningu z EIP z 25.06 - 28.06 niedługo wrzucę na githuba.

Pomysł jest taki : będę wrzucał końcowe zadania ze swoich treningów tak aby też inni mogli się czegoś nauczyć jeśli tylko mają taką chęć. Szczegółowego opisu nie będę zamieszczał jedynie diagram tras i kod, oraz linki do użytych komponentów. Teraz nie wcale czasu ale niebawem ten post zostanie uzupełniony o kod i trasę. Zgodnie z tym co obiecałem na ostatnim szkoleniu.
Pozdr wszystkich :).
BTW, okazuje się, że chyba ja jestem taki tępy... gdyż niektórzy łapią ideę  Camela w mig :) mi zajęło to trochę czasu.....pociecha jest taka, że do wszystkiego dochodziłem sam :)




Potrzebne komponenty które użyliśmy :
file://
jms://
smtp://
timer://
cxf://
http://

- csv
- bindy
- jaxb
- json
- velocity

- Multicast
- Enricher
- Filter
- Content-Based Router
- Message Translator
- Splitter
- Aggregator
- Recipient List
- Wire Tap
- Dead Letter Queue
- throttler
- idempotent-consumer
- loadbalancer

Pełne zadanie opiszę też niebawem. Zamieszczę też diagram tras.
<!--opis-->

Pełne zadanie w skrócie wyglądało to tak : 
Dostajemy w dane miejsce zamapowane fizycznie plik płaski.
Musimy go przetworzyć, przesunąć do innego katalogu o zadanej nazwie i odpowiednio nazwać przeczytany już plik. Dane w postaci Person POJO wrzucamy do kolejki stosując też throttler oraz idempotent-consumer, który to
oczyszcza nasz zbiór z przypadkowych duplikatów.
Następnie przetwarzamy go w trasie zgodnie z podaną logiką:
agregujemy wyniki według stanowisk następnie powiadamiamy o tym kompetentne osoby poprzez email. Email korzysta z szablonów velocity.
Dekorujemy message o dane z rejestru dłużników poprzez użycie enrichera.
Definiujemy politykę błędów.

Obrobione dane możemy ciągnąć z bazy za pomocą REST'a lub wystawionego WS.

Kod będzie w formie Java DSL oraz camel xml. Stary kod narazie usunąłem gdyż nie zadowalał mnie jakościowo.


Proszę o chwilę cierpliwości .....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz